שבוע אינטרפול מתחיל עכשיו

כבר כמה שבועות שהעם זועם וזועק צדק חברתי, ועם כל הזעם נעלמה כל השראה לכתוב משהו. מה גם שהרגיש כאילו אין ממש על מה לדבר, ואף הביך אותי לכתוב משהו שלא קשור לאירועים האחרונים במדינתנו הקטנה.
אבל כל המחסום הזה נגמר ועבר, כי כבר מרגישים את הניחוח האפלולי באוויר – בעוד 23 ימים מגיעה לארץ אחת מהלהקות הטובות ביותר בעולם הרוק, הרכב שנמצא ב"טופ 5" הפרטי שלי ואני בטוחה בשל לא מעט מעריצי אינדי-שמינדי אחרים: אינטרפול.
אז בלי מילה נוספת (כן, בטח) אני מציגה בפניכם אירוע הכנה מיוחד במינו:

*~*~שבוע אינטרפול~*~*

השבוע בו תקבלו את כל המידע שנחוץ (ובמקרים גם לא) לקראת אחת ההופעות החשובות ביותר של הקיץ!

מכיוון שלח ולא כל כך מגניב בחוץ, הנה כמה פרטים יבשים:

נתחיל בשיעור היסטוריה קצר: כמו כל דבר מוזיקלי טוב שמתחיל בעולם, הסיפור של אינטרפול מתחיל בגיטרה – גיטריסט יותר נכון. דניאל קסלר (שני מימין בתמונה), יהודי מבית טוב וניו-יורקי, רצה להקים להקה. בקורס לפילוסופיה שלקח באוניברסיטת ניו יורק, הכיר קסלר את קרלוס דנגלר (המתבודד משמאל) – מי שהפך להיות הבסיסט של הלהקה. לא לקח הרבה זמן עד שפגש את פול בנקס (מתהדר בבלונד), הקול והמילים, ונוסד לו הרכב. גרג דרודי, שהיה המתופף הרשמי של הלהקה עזב ועשה טובה לכולנו כשפתח את הדלת לסאם פוגרינו (המעשן מימין), שנכנס ללהקה וגם בראש של כולנו עם התיפוף שלו. אחרי שהתינוק של ארבעת הנפלאים קיבל את השם המשטרתי ונולדו שני EPים, יצא אלבום הבכורה של הלהקה בשנת 2002 בשם "Turn on the Bright Lights".

  • 4 שנים אחר כך ישבתי עם ידיד יקר על הדשא בבסיס צבאי, ובהיתי במסך הנגן שלו כשהוא הראה לי הופעה של להקה מעולה שהוא המליץ עליה בשם אינטרפול.
  • 2-3 ימים אחר כך שמעתי לראשונה את השיר "NYC"
  • 4 דקות ו20 שניות אחר כך, כבר לא הייתה דרך חזרה. גם אני נשביתי בקסמם של האינטרפוליסטים, וגרופית נולדה.
  • 5 שנים אחר כך, עם ציפיות בשמיים ופרפרים בבטן, אני מחכה בקוצר רוח ל30 באוגוסט, לראות את ביתן 1 מתמלא באנשים יפים שמחכים לשמוע את מה שיש לפול בנקס לשיר להם.

היו עוד כמה עצירות בדרך, עליהם ארחיב בהמשך.
לבינתיים אשאיר אתכם עם טעם של עוד, זאת אומרת, אם לעוד יש טעם של אלכוהול.
הנה קטע מאחת ההופעות הראשונות של הלהקה, כשהם עוד היו בחיתולים, ורק הוויסקי ריכך את הכאב שיש בכל התחלה.
אזהרה: אכן תמונות קשות לעיכול

3 תגובות (+הוסף את שלך?)

  1. ידיד יקר
    אוג 07, 2011 @ 12:42:16

    שפיצית! מחכה לקרוא הכל!

    הגב

  2. Natanela
    אוג 07, 2011 @ 14:07:38

    נהניתי לקרוא. רק מעצים את תחושת הפרפרים בבטן. למרות הכרטיס המשתולל בארון ולמרות הידיעה שזה הולך לקרות אני לא באמת מאמינה שזה יקרה..

    הגב

    • himandshe
      אוג 07, 2011 @ 14:10:26

      הייתי אומרת לך להיות יותר אופטימית. אבל אני מבינה את הפסימיות. אני דבקה בכך שאינטרפול הם חבר'ה בלי אג'נדה פוליטית ברפרטואר שלהם או כספית, אז השאיפה שלי היא ל99% ביטחון שזה יקרה

      ידיד יקר, שפיץ תגיד למראה 🙂

      הגב

להשאיר תגובה

